Tien topmodellen in Abri Leidseplein
Tien topmodellen hebben bezit genomen van het Amsterdamse Leidseplein. De dubbele Abri van exploitant JCDecaux is volledig bedekt met de beeltenissen van de tien mooiste Nederlandse modellen aller tijden – volgens het gezaghebbende Marie Claire.
De Nederlandse Marie Claire bestaat twintig jaar en zij viert dit met een jubileumeditie. De Abri toont dezelfde foto als de speciale uitklapcover van The Iconic Issue, zoals Marie Claire haar jubileumuitgave heeft gedoopt. Hoe deze bijzondere cover tot stand is gekomen, is te zien in de Abri zelf. JCDecaux Innovate heeft de posterkast uitgerust met een 19 inch LCD-scherm, waarop ‘the making of’ wordt vertoond.
Uit het persbericht:
InspiAbri
In haar jubileumuitgave eert Marie Claire de iconen die Nederlandse vrouwen de afgelopen twintig jaar geïnspireerd hebben op het gebied van mode, politiek, muziek, literatuur en film. Onder hen de tien inspirerende topmodellen die zowel de cover van het blad als de Abri sieren. In het blad worden naast de koninginnen van de catwalk ook powervrouwen als Máxima, Ayaan, Neelie, Carice, Linda en Anouk geïnterviewd.
Marie Claire
Vanaf het eerste nummer in 1990 schrijft de Nederlandse Marie Claire voor en over bevlogen vrouwen. Het DNA van het maandblad is nooit veranderd: aandacht voor uiterlijk en innerlijk, voor beauty en fashion maar ook voor belangrijke vrouwenthema’s. Marie Claire begon in 1937 als wekelijkse glossy in Frankrijk.
De Spectacular op het Leidseplein is mede mogelijk gemaakt door Marie Claire/Sanoma Uitgevers, JCDecaux Innovate, reclamebureau BSUR en de mediabureaus Carat en Posterscope. Naast deze innovatieve buitenreclametoepassing, koos Sanoma Uitgevers onder meer voor een landelijke Abribuscampagne bij JCDecaux.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!