Station Domination op Utrecht CS
In voorgaande jaren heeft CBS Outdoor af en toe gebruik gemaakt van het medium ‘Station Domination’: een station volledig aankleden met de uitingen van een specifieke adverteerder. Een prachtige manier om exclusief aandacht te vragen.
Reizigers op treinstation Utrecht Centraal kunnen er niet meer omheen: de nieuwe PlayStation Portable, de PSPgo, is op 1 oktober gelanceerd. Sony Computer Entertainment pakt groots uit met een omvangrijke outdoorcampagne, uitgevoerd door CBS Outdoor met als hoogtepunt de ‘Station Domination’ op Utrecht CS. Alle beschikbare outdoormiddelen op Utrecht CS staan gedurende twee weken helemaal in het teken van de PSPgo; tot de verbeelding sprekende uitingen op vrijwel alle abrivlakken, het digitale Alive-scherm en 500 m2 sticker transformeren de stationshal tot een kleurrijke, virtuele belevingswereld.
De NS-stations vormen de perfecte achtergrond voor het mobiele karakter van de PSPgo. Games downloaden staat bij de PSPgo centraal en is dan ook de belangrijkste pijler van de campagne. De digitale distributie van games past goed bij de reizigers van het openbaar vervoer. Bij elke Wifi hotspot kan de gebruiker van de PSPgo zijn gamescollectie uitbreiden.
De campagne is mede mogelijk gemaakt door Sony Computer Entertainment Benelux B.V., reclamebureau TBWA, mediabureau OMD Nederland en de afdeling Team Impact van
CBS Outdoor.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!