Indoor spectacular
Spectaculars (bijzondere elementen gekoppeld aan de standaard reclame-uiting) zien we voornamelijk in de buitenlucht; abri’s, billboards en hoge masten. Maar spectaculars kunnen ook zeer effectief binnen gebruikt worden: een campagne van KPMG moet studenten triggeren om zich in te schrijven voor de accountancygame op www.accountancygame.nl Naast advertenties, webvertising en medium worden daarvoor ook de reclamevitrines van Hillenaar (‘Studi’s) op universiteiten en hoge scholen gebruikt.
Uit het persbericht:
KPMG organiseert dit jaar voor de vierde keer de accountancygame; het interactieve spel waarbij accountancystudenten met ambitie 3 weken lang als ‘KPMG-accountant’ aan een virtuele, fictieve case werken. De opdracht van dit jaar is: controleer de financiële situatie bij BonJour, een fictieve Franse hypermarché die in Utrecht haar eerste Nederlandse vestiging opent. De deelnemers worden 3 weken lang bestookt met opdrachten, sms-berichten, e-mails, video-berichten, etc. Realtime, zeer interactief en levensecht. Op de finaledag bepalen livepresentaties de winnaar. Door de game maakt de doelgroep intensief kennis met het vak accountancy en KPMG als werkgever.
Het project is bedacht door reclamebureau de PersoneelZaak en de spectacular is ontwikkeld en uitgevoerd door Hillenaar.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!