Het wordt een mooi sportjaar!
Olympische spelen en WK voetbal in 1 jaar: voor de media betekent dat over het algemeen extra drukken tijden. Veel mediadruk, maar opvallen wordt moeilijk. Op de hoge mast van JCDecaux in Amsterdam hangt dezer weken weer zo’n opvallende spectacular die wat ons betreft de trend mag zetten voor een spectaculair buitenreclamejaar.
Uit het persbericht van JCDecaux halen we de volgende achtergrondinformatie over deze spectacular:
Reusachtige Erben rijdt ‘rondjes 59′
Om het beste uit jezelf te halen moet je hard werken, wisten we al uit de Randstad TV-commercial waarin Erben Wennemars sneller schaatst dan zijn schaduw. Die boodschap draagt de schaatser nu namens Randstad ook uit vanaf de 44 meter hoge reclamezuil
Royale bij knooppunt Amstel in Amsterdam.
Twee zes meter hoge schaatsers – gevormd naar de beeltenis van Wennemars – torenen daar hoog boven het verkeer uit, op de reclamemast van JCDecaux waar ook drie mega-reclamepanelen van elk 108m2 aan hangen. De reusachtige sportieve aandachttrekkers draaien met rondjes van ’59 seconden blank’ boven het landschap, als opwarmer voor Olympische races met ongetwijfeld veel snellere tijden.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!