Handtekeningen zetten voor War Child

Maandag 10 oktober is War Child een originele handtekening actie op de Grote Markt in Den Haag gestart. Op het affiche in de Hillenaar CityCell kunnen voorbijgangers hun handtekening zetten in het War Child logo.
Door te tekenen op deze spectacular, met viltstiften die aan het paneel hangen, kan men War Child steunen en vriend zijn van de organisatie. Alle vrienden samen helpen War Child de oorlog uit een kind te halen.
Naast deze spectacular is de campagne de komende maand op 250 Abri formaten door heel Nederland te zien. De Abricampagne is onderdeel van een grootschalige campagne die op 3 oktober van start is gegaan met als thema ‘The Power of Friendship’ en is 100% gesponsord door diverse bedrijven.
Adverteerder: War Child Nederland
Creatie: Doom & Dickson
Exploitant/ technische uitvoering: Hillenaar Outdoor Advertising
Over War Child
Een kind hoort niet in oorlog thuis. Nooit. Desondanks groeien miljoenen kinderen op met de gevolgen van oorlogsgeweld, misbruik en verwaarlozing. Hun leven lijkt al geleefd, terwijl het nog moet beginnen. War Child helpt kinderen hun zelfvertrouwen terug te vinden en leert hen weer contact te maken met anderen. Door de hulp van War Child vinden ze de kracht om weer in de toekomst te geloven. Deze kinderen hebben vriendschap nodig.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *