Gepersonaliseerd Coca-Cola flesje

coke-550-ngage
Tijdens de grootse zomercampagne zullen consumenten voor het eerst niet alleen ‘Coca-Cola’ op het drankje aantreffen, maar aan een zijde ook één van de 150 populairste Nederlandse voornamen, zoals Thomas, Sanne of Tim. Ngage Media heeft een doorvertaling gemaakt op deze campagne naar haar grote digitale schermen waarbij iedereen zijn of haar voornaam kan sms-en naar shortcode 2580. De voornamen worden vervolgens direct levensgroot getoond op het Coca-Cola etiket op de digitale schermen van Ngage Media. De campagne wordt ondersteund met promotieteams op verschillende locaties. De campagne is uitgevoerd in opdracht van Universal Media.
http://ngagemedia.nl/#!/inspiratie/campagne-coca-cola/

In Marketing Tribune van 8 mei 2013 staat hierover het volgende:
Deze zomer nodigt Coca-Cola iedereen onder het motto ‘Share a Coke’ uit om een flesje Coca-Cola te delen met vrienden en familie. Het opschrift ‘Coca-Cola’ zal daarom voor het eerst in de geschiedenis deels worden vervangen door Nederlandse voornamen.

Tijdens de grootse zomercampagne zullen consumenten voor het eerst niet alleen ‘Coca-Cola’ op het drankje aantreffen, maar aan een zijde ook één van de 150 populairste Nederlandse voornamen, zoals Thomas, Sanne of Tim. Tot en met 31 augustus 2013 zullen de populairste namen in de schappen door het hele land verschijnen, op de losse  flesjes van 500 ml Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero. De blikken en andere flessen Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero zijn gereserveerd voor het delen met ‘Friends’, ‘Family’, ‘Love’, ‘You’ en ‘Me’.
“In de lange geschiedenis van ons merk is dit de eerste keer dat we het iconische opschrift Coca-Cola op de verpakking vervangen door de populairste Nederlandse voornamen. Op die manier willen we de Nederlandse consument persoonlijk aanspreken. De campagne wordt breed doorgetrokken op onze producten, winkelvloer en communicatie-uitingen ”, licht brandmanager Jeroen Lampe toe.

Gepersonaliseerd blikje laten maken
Voor de mensen die op zoek zijn naar een verpakking met een naam die niet tot de 150 populairste Nederlandse namen behoort, is het mogelijk om bij de speciale labelmachines één blikje Coca-Cola te personaliseren. Tot eind augustus reizen de machines door Nederland om iedereen de mogelijkheid te bieden om een gepersonaliseerd blikje Coca-Cola voor zichzelf, familie of vrienden te maken. Op shareacoke.nl kunnen consumenten hun eigen blikje Coca-Cola maken en met familie en vrienden digitaal delen.
Meer informatie over de campagne staat op de website van de frisdrankfabrikant.
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *