Fashionweek via livestreams op reclamemasten

Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam en Interbest broadcasten vanaf 22 januari tot en met 26 januari dagelijks een grote catwalk show integraal ‘live’ op de 100m² LED schermen van Interbest langs de snelweg. De live uitzendingen vinden plaats tijdens de avondspits zodat veel mensen kunnen meegenieten van de shows van topontwerpers.
Het concept is simpel: een livestream van alle grote show wordt 1-op-1 doorgezet naar de LED schermen. Waarmee feitelijk de grootste en best bekeken modeshow ter wereld wordt gecreëerd. De volgende catwalk shows worden (of zijn reeds) ‘live’ gebroadcast langs de snelwegen:
Don 22 januari     18.30 uur    Mercedes-Benz presents AVELON
Vrij 23 januari      18.00 uur    Aziz Bekkaoui
Zat 24 januari      17.00 uur    smart presents SIS by Spijkers en Spijkers
Zon 25 januari     17.00 uur    L’oréal Professionnel presents Dennis Diem
Maa 26 januari     18.00 uur    DORHOUT MEES
Rob Zomer, directeur FWN: “Fashionweek blijft constant op zoek naar manieren om liefhebbers van fashion kennis te laten maken met de professionele catwalk shows in Amsterdam. Deze schermen zijn een ideale manier om consumenten die geen kaartje hebben weten te bemachtigen voor de shows toch te laten mee genieten van het Nederlandse ontwerptalent”

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *