‘Digitale Abri’s’ in centrale hal metro Amsterdam

Met ingang van 1 december 2012 exploiteert Clear Channel Hillenaar zes digitale Abri’s (in andere woorden: vrijstaande 2m2 reclamevitrines) op Amsterdam Centraal Station. De concessie rechten zijn in handen van Media Landscape.
De digitale Abri’s bevinden zich in de centrale hal van Metro Amsterdam. Op de schermen worden in een loop van maximaal twee minuten digitale commerciële uitingen getoond.
Clear Channel meldt dat het digitale netwerk in 2013 snel verder uitgebouwd zal worden. In januari 2013 worden de huidige zes panelen op Amsterdam Centraal Station aangevuld met nog eens achttien panelen, wat het totaal op vierentwintig digitale panelen brengt. In het eerste kwartaal van 2013 worden bovendien nog panelen geplaatst op metrostations Nieuwmarkt, Waterlooplein, Weesperplein en Wibautstraat. Clear Channel is voornemens het digitale netwerk in 2013 nog verder uit te breiden met locaties als station RAI en Zuid WTC.
Het digitale portfolio van Clear Channel wereldwijd is ondergebracht in het merk Play. Play biedt een innovatief en creatief platform om digitale boodschappen te presenteren aan de doelgroep. Digitale boodschappen zijn aan te passen aan tijdstip, dag, locatie, omgeving en actualiteiten en er is een eenvoudige link te realiseren met mobiele en online technologieën en social media. Clear Channel Play verzorgde o.a. de wereldwijde première van Madonna’s single ‘Give me all your luvin’ op 1.500 digitale panelen.

1 antwoord

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] is going to install eighteen additional panels in Amsterdam Centraal Station on 1 January, according to NABB (National AdviesBureau Buienreclame). Will they be interactive, or just bright and shiny? […]

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *