Digiadvan
Deze titel vraagt om uitleg 😉
Dig=digitaal
Ad=reclame
Van=vrachtwagen
Het Leusdense bedrijf BrandPower media introduceert dit nieuwe digitale out-of-home product op dit moment bij Nederlandse adverteerders. In het kort: op een groot digitaal scherm (zelfs uitgerust met touchscreen) kunnen adverteerders precies daar hun boodschap vertellen waar ze dat ook willen – tenminste als de Digiadvan er kan (&mag) komen. Het concept is -voor zover ons bekend- nog niet in Nederland te zien geweest, maar bezoekers van internationale beurzen hebben dit product vast al meer gezien.
Uit het persbericht:
Na succesvolle introducties van de Digiadvan in Engeland, Ierland, Frankrijk, Duitsland en de USA volgt nu ook Nederland. Het concept is in Engeland inmiddels al beloond met ‘Best use of innovative media 2009’ award. Met de komst van de Digiadvan speelt BrandPower Media in op diverse mediatrends anno 2009. Robert Brinkmann van BrandPower Media: “De introductie van de Digiadvan speelt in op het veranderende mediaconsumptiegedrag alsook de fragmentatie en digitalisering in de mediawereld; hierdoor ontstaat er voor de adverteerder een ander medialandschap met andere spelregels. Adverteerders zoeken meer naar nieuwe vormen van media welke de doelgroep opzoeken zodat het publiek op meer relevante en interactieve wijze deelneemt aan haar communicatie. De Digiadvan speelt hier fantastisch op in en gezien het succes in de andere landen verwachten we ook hier veel van de Digiadvan; het is inzetbaar voor zowel above-, through- en below-the-line campagnes.”
De Digiadvan is een exclusief partnership tussen SA Screen Media UK en BrandPower Media in Nederland. SA Screen Media is de initiator van de Digiadvan en BrandPower Media runt het kantoor voor de Benelux. De introductie van de Digiadvan past binnen de missie van BrandPower Media om adverterend Nederland te voorzien van opvallende, innovatieve OOH mediaoplossingen.
De Digiadvan is uitgerust met een groot digitaal TV scherm van HD kwaliteit en state-of-the-art audio. Ook is Bluetoothmarketing mogelijk en is 3G Internet aan boord. Eveneens is de Digiadvan compatible met diverse gameconsoles. Naast het afspelen van commercials, kan de Digiadvan live schakelen naar TV & Radio programma’s, interactieve websites tonen en live gaming organiseren. Last but not least, onlangs is het TV scherm voorzien van een touchscreen faciliteit; hiermee is de Digiadvan het 1e mobiele outdoor mediaconcept ter wereld met deze touch-applicatie!
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!