De vijf sterke punten van buitenreclame

Outdoor Media Centre vertegenwoordigt de Engelse buitenreclame exploitanten. Deze organisatie heeft een mooie website gemaakt, waarin ze vijf grote voordelen van de inzet van buitenreclame benadrukken:

  1. Het juiste publiek: met buitenreclame bereik je een jong, stedelijk, mobiel, betrokken publiek. Het zijn niet alleen de mensen die buitenreclame het meest opmerken, maar ook het meest genegen zijn om actie te ondernemen.
  2. De juiste omgeving: mensen die onderweg zijn, bevinden zich in een actieve modus. Ze nemen informatie op die relevant voor hun is. Buitenreclame geeft goede suggesties voor producten precies op weg naar het point-of-sale. In andere woorden: hoe meer ze zien, hoe meer ze zullen kopen.
  3. Blijvende indrukken: visuele indrukken op de juiste plek en op het juiste moment. Als we de boodschap echt zien, zal deze ook daadwerkelijk opgenomen wordt door ons brein. Deze indrukken blijven bij ons, vaak voor langere tijd.
  4. Versterkt de inzet van andere media: in combinatie met andere media (zoals televisie, print, radio) werkt buitenreclame nog beter. De inzet van buitenreclame levert meer mobiele zoekopdrachten op dan elk ander medium. Deze mensen praten over de campagne, via social media en mond-tot-mondreclame.
  5. Innovatie. Buitenreclame verandert de stedelijke omgeving en hoe steden eruit zien. Nieuwe technologieën maken het mogelijk voor merken om andere communicatieve wegen in te slaan, waarbij directe interactie met het publiek centraal komt te staan.
1 antwoord

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] Bron: https://www.nabb.nl/de-vijf-sterke-punten-van-buitenreclame/ […]

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *