‘De Haag’ in Den Haag
JCDecaux heeft ‘De Haag’ geïntroduceerd in Den Haag. “Living green walls” met een oppervlakte van 250 m2. Deze duurzame wanden vergroenen de nissen op de Utrechtsebaan en zorgen voor een flinke vermindering fijnstof in de lucht. Zo werkt de buitenreclame exploitant mee aan een groener en gezonder leefklimaat rondom deze verkeersader, waar de verkeersdrukte de laatste jaren flink toegenomen is. De gemeente Den Haag wil graag per 2030 een klimaatneutrale stad zijn. Het plan was onderdeel van de inschrijving bij de aanbesteding voor de vrijstaande reclamevitrines en hiermee ondersteunt het bedrijf de duurzame initiatieven van de gemeente.
Voor de invulling van de reclamevlakken werkt JCDecaux samen met Justdiggit. Al jaren werkt JCDecaux zowel in Nederland als internationaal samen met deze non-profitorganisatie om bewustwording te creëren omtrent het klimaatherstel.
Voor de invulling van de reclamevlakken werkt JCDecaux samen met Justdiggit. Al jaren werkt JCDecaux zowel in Nederland als internationaal samen met deze non-profitorganisatie om bewustwording te creëren omtrent het klimaatherstel.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!