Buitenreclame gevaarlijk?
Billboards met halfnaakte modellen leiden veel Britse automobilisten af. Bijna een kwart van de mannelijke autorijders geeft toe wel eens gevaarlijk geslingerd te hebben door de grote reclameborden met aantrekkelijke vrouwen
Een kort berichtje op nu.nl vraagt natuurlijk om meer aandacht. Nu.nl meldt dat dit blijkt uit een onderzoek waarvan de resultaten maandag bekend zijn gemaakt. De opdrachtgever was de Britse verzekeringsmaatschappij Privilege. Als je met een snelheid van honderd kilometer per uur vijf seconden naar zo’n bord kijkt, heb je in die tijd de lengte van een voetbalveld afgelegd.
Vrouwelijke automobilisten laten zich minder afleiden door reclame met mannelijk schoon. Een op de tien dwaalde af van het rechte spoor.
Ik heb gezocht naar de bron van dit bericht om meer te weten te komen, maar tot op heden zonder succes. Het blijven toch wel erg mooie uitingen van Sloggi, als we onderzoek gaan doen hoe mannen afgeleid worden als er op een brug een mooie vrouw voorbij komt zien we waarschijnlijk dezelfde of nog verontrustendere resultaten.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!