Eindhoven: nieuwe digitale blikvanger
/
0 Reacties
Vrijwel gelijktijdig met de introductie van de CityBeacons is…
Augmented reality in Hoog Catharijne
Digitale buitenreclame kan versterkt worden via augmented reality.…
CityBeacon geïntroduceerd in Eindhoven
Reeds een aantal maanden geleden aangekondigd, maar nu gerealiseerd:…
Exterion Media stopt met exploitatie traditionele Billboards
Exterion Media heeft op 2 november 2016 bekend gemaakt…
RET moet buitenreclame-exploitatie aanbesteden
Het gemeentelijke vervoersbedrijf van Rotterdam (RET) heeft eerder…
Bewegende digitale buitenreclame 52% beter zichtbaar
Bewegende digitale buitenreclame lijkt bijna een contradictio…
VliVlaVlo – succesvolle fictieve buitenreclame
JCDecaux zoekt wel vaker de aandacht voor buitenreclame door…
Verslag symposium “Digitale buitenreclame en omgevingskwaliteit”
Hierbij het volledige verslag van het symposium Digitale buitenreclame…
Digitale buitenreclame in opmars
Aandacht van de landelijke pers:
http://nos.nl/artikel/2130181-digitale-buitenreclame-in-opmars-in-steden-en-langs-wegen.html
Aandeel digitale buitenreclame: 15%
De totale netto mediabestedingen in het segment Out-of-Home bedroegen…
LED-scherm ophangen kan niet altijd zomaar
We zien ze steeds vaker, grote digitale schermen die bedrijven…
Out-of-Home storytelling voor nieuwe thriller van Saskia Noort
Exterion Media en Ambo|Anthos uitgevers laten Nederland middels…