18m2 formaat billboard rukt op

Langzamerhand krijgt het Premierenetwerk van JCDecaux (18m2 formaat billboards) een behoorlijke positie in de vier grote steden. JCDecaux heeft haar Premièrenetwerk verder uitgebreid met een zevende megaVitrine®. Dit grote billboard torent boven het verkeersplein voor de Amsterdamse RAI uit.
Al jarenlang zien we de behoefte van adverteerders om ‘groter en impactvoller’ in het straatbeeld aanwezig te zijn; de groei van de grote reclamemasten en steigerdoeken bewijst deze stelling. Waar steigerdoeken slechts tijdelijk in de centra van de grote steden aanwezig zijn en de reclamemasten langs snelwegen staan, heeft JCDecaux een interessant nieuw marktsegment aangeboord die met name geplaatst gaan worden langs in- en uitvalswegen.

Uit het persbericht van JCDecaux:
“Een topobject op een toplocatie dus, aangezien dit verkeersplein 24 uur per dag, zeven dagen per week letterlijk en figuurlijk in beweging is. Met de toevoeging van deze Première, heeft het gelijknamige netwerk van JCDecaux verder aan grootstedelijk bereik gewonnen.
Door de jaren heen is het Premièrenetwerk namelijk uitgegroeid tot een netwerk met een ongeëvenaard massabereik in drie van de vier grootste steden van Nederland. De plaatsing op toplocaties (Amsterdam afrit A10/Olympisch Stadion, Amsterdam A10/afrit RAI, Rotterdam Blaak, Rotterdam A20, Utrecht Galgenwaard en Utrecht Hoog Catharijne) zorgt voor een duizelingwekkend snelle bereikopbouw. Het Premièrenetwerk mag niet ontbreken in de campagneplannen van een merk dat gaat voor totale dominantie in het straatbeeld van de grootste steden van ons land.
Recent voegde JCDecaux ook al de Artistique toe aan haar productcatalogus van objecten die door hun ligging zelfs separaat een massabereik garanderen. “

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *