Reclame in de taxi – waar gaat het heen?

Reclame op de buitenkant van de taxi lijkt (op het oog) licht te groeien, dus is de stap weer snel gezet naar het ontwikkelen van reclame in de taxi. Maar gaat dat ook lukken??

Vorig jaar lanceerde Wannahaves het ambitieuze plan om in 10.000 taxi’s beelschermen te gaan plaatsen. Dat initiatief (Cab TV) is gestopt, omdat de exploitant (POSTV) zich meer gaat concentreren op de narrowcasting activiteiten in de Mediamarkt en de Makro.
Het initiatief van KPN en Faster Media om in 200 taxi’s beeldschermen te gaan plaatsen is uitgesteld tot juni in verband met een technische reden. We wachten in spanning af!
Een nieuwe aanbieder heeft zich aangediend: Yellow Brick. Dit bedrijf is de ontwikkelaar van het nieuwe parkeren (betalen per mobiele telefoon, echt een mooi systeem!). Een ‘zusje’ Yellow Brick (Taxitronic) levert al technologie voor taxi’s, dus de stap is snel gemaakt. Yellow Brick meldt dat ze in het najaar willen starten.
Bron: Emerce.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *