Stadsmarketing Enschede

Buitenreclame exploitanten hebben de afgelopen jaren niet uitgeblonken in de promotie over hun eigen mediumtype. Wall neemt nu weer een poging via de verzending van een beknopte, maar zinvolle nieuwsbrief (op het o zo vertrouwde papier). Aanmelden kan vast nog wel via info@wall.nl
Interessant is het artikel over de stadsmarketing van de gemeente Enschede: afgelopen zomer hingen posters over Enschede in concurrerende steden als Deventer, Apeldoorn, Zwolle, Arnhem en Nijmegen. Buitenreclame werd als medium zeer geschikt geacht vanweg de contactkansen en de impact van het medium.

Buitenreclame was een onderdeel van de totale campagne. Kijk op de website kleurdestad.nl voor een beter beeld. In het artikel legt Petra Borsboom van de gemeente Enschede verder uit dat ze ook in Enschede zelf grote steigerdoeken hebben opgehangen om de campagne onder Enschedeërs beter bekend te maken. Ze had zelfs nog wel meer met buitenreclame willen doen, zoals moving billboards of grote reclamemasten langs de snelweg.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *