Billboards in Leusden, Loon op Zand en Hoogeveen

Na in korte tijd een landelijke propositie te hebben opgebouwd met abri`s is Brouwer & Partners nu ook hard op weg om zijn billboard netwerk uit te breiden. Opmerkelijk is dat Brouwer & Partners niet kiest voor het standaard 8m2 billboard formaat, maar haar eigen product ‘Regioboard’ hanteert. Het Regioboard maakt gebruik van een kleiner formaat billboard (4m2), maar het formaat is een lineaire verkleining van de grote broer zodat er geen creatieve aanpassingen plaats hoeven te vinden.

Onlangs heeft het NABB de billboardconcessie Loon op Zand aanbesteed. Deze concessie bestaat uit meerdere billboardposities binnen de gemeente. Al de locatie`s staan aan de toegangsweg van de Efteling. De Efteling is in ons land het best bezochte attractiepark met ruim 4.000.000 bezoekers per jaar, mede dankzij de 365 dagen openstelling van dit park.
Naast Loon op Zand heeft ook de 50.000+ gemeente Hoogeveen gekozen voor Brouwer & Partners. Ook met deze gemeente in Drenthe is een exclusief langlopend contract voor de exploitatie van de billboards overeengekomen.
Tenslotte zullen ook in de gemeente Leusden, waar o.a. de hoofdkantoren van (billboard) adverteerders AFAS en PON gehuisvest zijn, de nieuwe vitrines in week 43 geplaatst worden.
Alle 3 gemeenten zijn aanvullingen op het huidige billboardnetwerk van Brouwer & Partners. Het netwerk bestaat inmiddels uit 17 concessie gemeenten. Directeur B&P Alex Ermers: “We verwachten, naast deze gemeenten, op korte termijn ons billboard netwerk nog verder uit te breiden, en zo onze nationale propositie nog aantrekkelijker te maken voor billboard adverteerders.”
Kortom, ook op billboards brengt Brouwer & Partners uw boodschap onder de mensen!

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *