CBS Outdoor beëindigt samenwerking met Connexxion

Sinds de overname van Promove in 2002 heeft CBS Outdoor de exclusieve reclamerechten van de Connexxion-vloot. Maar door het verlies van enkele specifieke gebieden in de Connexxion concessies voldeed het contract niet meer aan de kwalitatieve strategie van CBS Outdoor. Daarom heeft de outdoor exploitant besloten het contract te beëindigden. ‘Dit is een weloverwogen besluit en uitsluitend onze eigen keuze’, zegt managing director Frank Hardenberg van CBS Outdoor. ‘Wij focussen ons sterk op de grote steden concessies, zoals onze exclusieve concessie-overeenkomsten op de bussen en trams in steden zoals Rotterdam, Den Haag en Utrecht. CBS Outdoor heeft de uitdrukkelijke wens sterk te groeien in het premium segment binnen alle beschikbare out-of-home mogelijkheden.’ Aanvullend hierop heeft CBS Outdoor een strategische alliance gesloten met Triple Media, die vanaf heden de Connexxion concessie behartigt, om het crossmediale pakket On the Move te kunnen blijven continueren. Ook gaat CBS Outdoor door met de bus/trampropositie “De 3 grote steden”.
Bron: Adformatie

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *