Reuzenmicrofoons van BNR Nieuwsradio

image
Gedurende de eerste twee weken van augustus zijn er door het hele land de opvallende gele BNR Nieuwsradio microfoons te zien. De spectacular is ontwikkeld door het bureau Creative Cell en de spectaculars worden uitgevoerd door Wall Nederland en Viacom Outdoor.

De microfoons worden dus geplaatst boven op het billboard; niet in de handen van verslaggevers, maar in de nieuwe outdoorcampagne van de nieuwszender. In deze campagne, die ook in een online versie wordt uitgewerkt, staat de karakteristieke gele microfoon centraal. De microfoon is regelmatig te spotten in journaals of op foto’s in diverse media, altijd aanwezig bij nieuwsmomenten. Op een aantal billboards in Rotterdam en Amsterdam staan in de vorm van spectaculars extra opvallende reuzenmicrofoons.
BNR Nieuwsradio meldt dat ze met deze campagne bevestigen ‘altijd letterlijk boven op het nieuws te zitten’. De campagneregel is dan ook: ‘Altijd boven op het nieuws’

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *